Praha - Do Česka vstupuje nová franšízová síť rychlého občerstvení nazvaná Mr. Kebab. První provozovny otevře v září v kladenském obchodním centru Central a v listopadu v českobudějovickém nákupním centru IGY.
"Budoucí rok plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice," říká Ľubor Lelovits, zakladatel a výkonný ředitel Mr. Kebab.
O rozšíření původně slovenského konceptu na český trh se stará společnost Czech Retail Franchising, která spolupracuje se sítí ovocných barů Fruitisimo a v minulosti se sítí Sportisimo.
První prodejna Mr. Kebab otevřela ve slovenských Košicích v roce 2005, poté přibyla ještě jedna pobočka v Košicích a jedna v Žilině. Přidala se také značka Mr. Snack, doplňkový fast food se sladkostmi a dezerty.
Podle Petra Kutíka, jednatele Czech Retail Group, může koncept uspět díky tomu, že působí jako řetězec, kdežto dosud v Česku nabízejí kebab jen jednotliví prodejci. Síť se má rozvíjet ve velkých městech, v obchodních centrech, ale také například v dopravních uzlech.