Nejoblíbenější značky zákazníků: Žebříčku vévodí banky, uspěli i výrobci kosmetiky

Aneta Řezníčková Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
Foto: Zásilkovna

3. Zásilkovna

Třetí skončil loňský vítěz, logistická firma Zásilkovna, u které oslovení vyzdvihují hlavně přehlednost aplikace a jasnou komunikaci.

Zásilkovna spustila své služby v roce 2010. Zprostředkovává přepravu zásilek z e-shopů i mezi jednotlivci, přičemž nabízí doručení do některého z více než 10 000 odběrných míst i přímo domů.

 

Právě se děje

Další zprávy