reklama
 
 

Láska prochází lednicí. Aplikace pomáhá najít partnera podle fotky obsahu chladničky

13. 2. 2019 15:20
Chladničky toho prozradí na své majitele opravdu hodně. Alespoň to tvrdí programátoři ze Švédska, kteří na zakázku Samsungu vytvořili aplikaci Refrigerdating.com. Neotřelá seznamka spojuje lidi podle obsahu chladničky.

V zemi, kde až polovina dospělých žije sama, tak může lidem jejich partnera najít právě kombinace lednice a seznamky. Na novou platformu totiž lidé místo svých fotek nahrávají fotky obsahu lednic.

Při zakládání profilu vyplní člověk toužící po seznámení pouze základní představu o tom, jaký má jeho protějšek být - tedy jeho pohlaví a věk. Stejné údaje vyplní o sobě a přidá fotografii vnitřku chladničky.

Logika platformy je jasná. Ti, kteří mají doma hodně zeleniny, žijí zdravým životním stylem, majitel ledničky s privátními značkami se jeví naopak jako spořivý člověk.

Pokud je lednice prázdná, je to důkaz, že majitel moc nevaří. Drahé víno naopak ukazuje na požitek ze života a finanční prosperitu a konzervy pro kočku poukazují na lásku ke zvířatům.

Na základě fotky pak dostávají uživatelé návrhy na partnery. Pokud tak někoho neosloví konzerva sardinek a krabička z fastfoodu, označí fotografii stejně jako na obdobných platformách jako například Tinder pohybem doleva neboli "není to můj styl". V opačném případě stáhne fotku doprava a dává tím najevo, že "si můžeme společně něco uvařit".

Pokud i druhá strana označí obrázek jako kandidáta na "společné vaření", vznikne shoda a může začít konverzaci mezi potenciálními partnery.

Vývojářům ale nejde jen o to udělat pár Švédů šťastných. Samsung se netají tím, že prodává ledničky a snaží se v nich zlepšovat chytré technologie. V současnosti některé z nich už dokáží poznat, kdy končí trvanlivost produktů a co je třeba dokoupit a majitele na to upozorňují. Díky nové aplikaci tak může společnost snadno sbírat informace o svých zákaznících. Nebo alespoň o tom, co a s kým chtějí vařit.

autor: Michaela Váňová | 13. 2. 2019 15:20

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama