Nejcennější značky světa. Projděte si nový žebříček, Číňané v něm rychle posilují

ada ada
29. 5. 2018 14:00
V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy. Výrazně posilují značky z Číny.
Logo Google - ilustrační foto.
Logo Google - ilustrační foto. | Foto: Reuters

1. Google

  • Hodnota: 302,063 miliardy dolarů
  • Změna oproti roku 2017: +23 %
  • Obor: Technologie
  • Původ: USA

Technologický gigant Google je letos nejhodnotnější značkou - stejně jako loni. V uplynulých letech se na čele žebříčku střídal se značkou Apple. Jiného lídra měl žebříček jen jednou, byl to Microsoft v prvním ročníku 2006.

Značku Google, sídlící v Mountain View v Silicon Valley, vlastní holdingová společnost Alphabet Inc. V letošním prvním čtvrtletí zvýšila čistý zisk meziročně o 73 procent na 9,4 miliardy dolarů.

 

Právě se děje

Další zprávy