Rozvážková služba Dáme jídlo v květnu přejde na nový název, bude se jmenovat foodora. Změní se také barva loga, a to z červené na růžovou. Nový vizuál bude mít i na Slovensku, v Maďarsku a Rakousku. Pod názvem foodora služba funguje již ve Skandinávii. Od změny značky si firma, jejíž mateřskou společností je německá Delivery Hero SE, slibuje sjednocení uživatelské zkušenosti napříč Evropou. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou má ČTK k dispozici. Na změny dnes upozornily Hospodářské noviny (HN).
"Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději," řekl ředitel Dáme jídlo Adam Kolesa. Do marketingové kampaně, která bude mít za úkol veřejnost se změnami seznámit, firma investuje desítky milionů korun, uvedl pro HN Kolesa.
Firma dále plánuje rozšířit rozvozové zóny ve větších městech a nabídku restaurací a obchodů. "Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO či slevové akce," řekl Kolesa. Naopak počet restaurací, které službu využívají jako reklamu, se podle něj sníží.
Firma také navýší počet kurýrů, ti by zároveň letos měli dostat přidáno. Peníze na to firma získá tak, že sníží své marže, řekl HN Kolesa. Kvůli změnám v odměňování letos například protestovali kurýři Wolt, loni Rohlík.cz.