Praha - Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia, píše o tom magazín Marketing & Media.
Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto. Koncept se "SUVerénem" ale dlouhodobě používá právě Suzuki.
Jeho reklamní agentura Moto na tuto podobu slova dokonce získala ochrannou známku, a to už v červenci 2006. A od listopadu je nasazena kampaň "SUVerén pro každou příležitost", ve které automobilka propaguje model Vitara.
Kia tak podle agentury Moto porušuje práva z průmyslového vlastnictví. "Proti této nekalé soutěži se naše reklamní agentura hodlá právně bránit," řekla magazínu Dominika Baborská z agentury Moto. Kia nároky agentury odmítá a kampaň se ukončit nechystá.
Podrobnosti čtěte na webu magazínu Marketing & Media.