Kdo je tady SUVerén? Automobilky se přou o slogan z reklamy, Suzuki hrozí žalobou

Ekonomika Ekonomika
27. 6. 2017 15:12
Kvůli reklamě na SUV se v Česku přou automobilky Suzuki a Kia. Ta první na tu druhou poslala právníky a hrozí jí žalobou. Druhá nechce ustoupit.
Foto: Koláž MAM

Praha - Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku Kia, píše o tom magazín Marketing & Media.

Příčinou je aktuální kampaň značky Kia, která propaguje "SUVerénně nejlepší nabídku" v podobě výkupního bonusu za staré auto. Koncept se "SUVerénem" ale dlouhodobě používá právě Suzuki.

Jeho reklamní agentura Moto na tuto podobu slova dokonce získala ochrannou známku, a to už v červenci 2006. A od listopadu je nasazena kampaň "SUVerén pro každou příležitost", ve které automobilka propaguje model Vitara.

Kia tak podle agentury Moto porušuje práva z průmyslového vlastnictví. "Proti této nekalé soutěži se naše reklamní agentura hodlá právně bránit," řekla magazínu Dominika Baborská z agentury Moto. Kia nároky agentury odmítá a kampaň se ukončit nechystá.

Podrobnosti čtěte na webu magazínu Marketing & Media.

 

Právě se děje

Další zprávy