Sexistické prasátečko bude letos naposled. Podívejte se na nominované reklamy

Klikněte pro vstup do galerie.
Tato reklama prý využívá jazykový sexismus - objevují se zde dvojsmyslné sexuální narážky.

Inzerent: ACI
Inzerent v této reklamě opět používá princip sex sells - využívá nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem.

Inzerent: Alabo.cz
Kromě principu sex sells zde inzerent podle organizace NESEHNUTÍ ukazuje člověka jako věc, kterou lze použít.

Inzerent: Autohity.cz
Opět využití principu sex sells, kdy nahota nemá souvislost s propagovaným produktem.

Inzerent: Bios
Foto: Nesehnutí
on on
18. 10. 2018 19:41
Nahé ženy lze zřejmě využít při propagaci naprosto všeho. Podívejte se na 51 reklam, které soutěží o titul nejsexističtější díla roku.
 

Právě se děje

Další zprávy