Tržby koncernu stouply o 4,9 procenta na 125,2 miliardy eur. Dodávky vozů zákazníkům se sice v pololetí snížily o 2,8 procenta na 5,4 milionu, nicméně podíl automobilky na globálním trhu vzrostl, protože se snížil i celosvětový prodej aut. K růstu tržeb pak přispěl prodej aut s vyšší ziskovou marží a lepší výkon divize finančních služeb a nákladních vozů Traton.
"V první polovině roku si Volkswagen Group na celkově slabším trhu vedla velmi dobře. Vývoj tržeb a zisku za prvních šest měsíců je potěšující. Také potvrzujeme výhled Volkswagen Group na celý rok," uvedl v prohlášení člen představenstva Volkswagenu odpovědný za finance Frank Witter.
Provozní zisk hlavní značky VW stoupl o devět procent. Zvýšil se i zisk značek Porsche, Škoda a Seat. Luxusní značka Bentley se po loňské ztrátě vrátila do zisku. Zisk luxusní značky Audi se však snížil. Mohly za to hlavně změny ve výrobě modelů a vyšší výdaje na nové produkty a technologie.
Koncern Volkswagen vlastní 12 značek. Patří mezi ně značky osobních automobilů VW, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche, značky nákladních aut MAN a Scania a rovněž užitkové vozy Volkswagen a motocykly Ducati.