Komplikace se zájezdem: Lidé už jsou z Turecka doma

Red Eko
21. 7. 2007 21:03
O problémech I´m travelling informovalo Aktuálně.cz
Letní idyla se snadno změní ve zlý sen...
Letní idyla se snadno změní ve zlý sen... | Foto: Ondřej Besperát, Aktuálně.cz

Praha - Klienti cestovní kanceláře I´m travelling, kteří měli potíže s dopravou a ubytováním, už jsou z Turecka zpátky doma.

O problémech lidí, kteří si koupili zájezd na tureckou riviéru, informoval v pátek deník Aktuálně.cz.

Jan Bébr z cestovní kanceláře I´m travelling dnes pro ČTK řekl, že ze zájezdu se všichni v pořádku vrátili a komplikací se nemusí bát ani další zákazníci.

Ti, kteří s cestovkou vycestovali v minulých dnech, ale nesnáze řešit museli. Mnozí si sami platili za hotel. Společnost, s níž k moři vycestovali, za některé totiž ubytování neuhradila.

Už včera televize Prima uvedla, že někteří klienti I'm travelling nemají zaplacené ubytování a hoteliéři po nich požadují úhradu.

Dnes deník Aktuálně.cz zjistil, že problém nastal i u klinetů, kterým cestovka nabídla, aby si prodloužili pobyt na její náklady a využili pozdějšího odletu.

"Po některých klientech chtěli hoteliéři zaplatit noc navíc. Šlo zhruba o čtyřicet euro za noc," hlásí reportér Aktuálně.cz Dušan Klimeš, který také využil služeb I'm travelling a čeká na svůj odlet.

A co víc: Ohrožen byl i jejich návrat z dovolené. Původní zprávu Aktuálně.cz ČTĚTE ZDE

Má firma potíže?

Podle informací deníku Aktuálně.cz cestovní kancelář nezaplatila letecké společnosti Travel Service za dopravu. I'm travelling má u přepravce dlouhodobé finanční resty.

Letecká společnost nejprve souhlasila s prodlením; dnes však měla kancelář už jen několik hodin na to, aby složila část dluhu. To se během dne nestalo, a tak klienti z Turecka nevycestovali v domluveném čase.

Firma zaplatila až na poslední chvíli, klienti tak v Turecku nezůstanou.

Televize Prima včera ve svých zprávách uvedla, že případem už se zabývá Asociace českých cestovních kanceláří a agentur.

Právní zástupce kanceláře Jan Jiříček má dovolenou.

Redakci Aktuálně.cz  se podařilo zastihnout pracovnici společnosti na čísle, které je uvedeno na internetových stránkách pro případ nouze. "Letadlo už je zaplacené. Je vypraveno v deset hodin z České republiky. A klienti budou v pořádku dopraveni zpět do Česka," uvedla v pátek pracovnice.

 

Právě se děje

Další zprávy