Blondýnky z Centra louskají stříbro

Dušan Klimeš
19. 4. 2006 16:50
Praha - Nejprestižnější české ocenění v oblasti reklamy, Louskáček, zná opět své vítěze.

Za uplynulý rok udělila odborná porota šest prvních, patnáct druhých a dvacet jedna třetích míst. Nejvyšší ocenění Grand Prix však letos uděleno nebylo.

Klientem roku se podle verdiktu poroty stala společnost Kentoya. Cenu Zlatý ohníček, udělovanou každoročně za osobní přínos české reklamě, získal výtvarník Michal Cihlář, který mimo jiné vtiskl výtvarnou podobu prezentaci pražské zoologické zahrady.

Své želízko v ohni měla i společnost Netcentrum se svojí kampaní na Centrum.cz nazvanou Blondýnky. Vytvořila ji společnost Leo Burnett Advertising a v kategorii "Komunikační služby" si odnesla stříbrnou pozici.

Zde si můžete oceněnou reklamu prohlédnout

 

Právě se děje

Další zprávy