Je-li vašemu Fordu alespoň 98 let, opraví vám ho zdarma

Radek Pecák Radek Pecák
27. 11. 2013 7:26
Program pro věrné zákazníky se vztahuje i na veteránské vozy.
Majitel tohoto Fordu Model T má ve sbírce i další cenné kousky
Majitel tohoto Fordu Model T má ve sbírce i další cenné kousky | Foto: Aktuálně.cz

Automobilky se nyní všemožně snaží přesvědčit motoristy, aby své vozy nechávali opravovat v autorizovaných servisech. K přesvědčování volí různé metody.

Nyní například Ford zveřejnil tiskovou zprávu, podle níž se značka rozhodla odměnit věrného zákazníka poskytnutím voucheru na bezplatnou opravu a odtažení jeho vozu.

Nebylo by na tom nic zvlášť zajímavého, nebýt toho, že tento zákazník nejprve přijel do značkového servisu s vozem Ford Model T rok výroby 1915. Za dva roky mu tedy bude sto let.

"Ford Model T se stal nejstarším automobilem, který je krytý bezplatnou asistenční službou společnosti Ford," informoval Ford v tiskové zprávě.

Program Service Activated Roadside Assistance (SARA) je k dispozici majitelům všech vozů Ford bez omezení roku výroby nebo kilometrového nájezdu. Poskytován je rovněž v rámci sady benefitů Ford BlueService, nabízené zdarma všem zákazníkům, kteří se objednají na servis. Majitel zmiňovaného Fordu T Joaquim Costa si nyní rezervoval v servisu termíny pro pět dalších vozů Ford ze své sbírky. V ní má také Ford Anglia E093A z roku 1950, Ford Cortina Mk1 1500 GT z roku 1965, Ford Mustang 289 z roku 1967, Ford Escort 1300 GT HC z roku 1974 a Ford Model B z roku 1932.

Ford T je legenda

Costův Model T byl vyroben v továrně Walkerville. Jedná se o verzi Speedster, která opustila výrobní linku bez karoserie. O její dodání se postarala nezávislá karosárna. Costa vůz koupil na výstavě klasických vozů v říjnu 2004 a poté se pustil do kompletní renovace motoru.

Ford Model T se vyráběl v letech 1908 až 1927. Za tu dobu jich vzniklo více než patnáct milionů.

Fordův nový zákaznický program BlueService v současnosti funguje ve Velké Británii, Španělsku, Irsku i dalších zemích Evropy. Jeho součástí je i zákaznická linka One-call. Ta představuje jedno kontaktní místo pro zákazníky bez ohledu na to, zda zrovna potřebují asistenční službu, chtějí si nechat poslat katalog, hledají prodejce nebo se objednávají na servis. U nás bude tato služba zavedena příští rok.

 

Právě se děje

Další zprávy