Zuzana Hronová
2. 9. 2020 18:55
Školy by měly nejen dohnat výpadek z minulého pololetí, ale také změnit svůj přístup k výuce. Česká školní inspekce sepsala dokument, v němž radí zkušenosti z učení na dálku využít k zlepšení vzdělávání. Pakliže se jím budou pedagogové řídit, výrazně by to přispělo k reformě českého školství. Projděte si ta nejzásadnější doporučení.
Místo známek slovní hodnocení
"Obdobně se mnoha školám osvědčilo závěrečné hodnocení ve slovní podobě více než pouhá závěrečná klasifikace v podobě známky, neboť slovní forma hodnocení umožnila lépe popsat dosažené výsledky žáka, reflektující složité období vzdělávání," píše se také v dokumentu ČŠI.
Inspekce proto doporučuje, aby školy v kontextu svých zkušeností ze vzdělávání na dálku diskutovaly v pedagogickém sboru možné proměny forem hodnocení.