Světová televize CNN otevřela pobočku v Praze

ip
9. 10. 2007 10:35
Začala hned lákat české inzerenty

Praha - Americký televizní zpravodajský kanál CNN otevřel v Praze své obchodní zastoupení. Jak uvádí Mf Dnes, pobočka současné největší světové televize chce hlavně přilákat na své jméno a značku co nejvíce inzerentů.

"Česká republika už zhruba rok patří k našim důležitým rozvíjejícím se trhům" uvedl pro MFD obchodní šéf CNN Werner Schöpf.

CNN se chystá s nabídkou reklamy oslovit hlavně velké české podniky.

"Pracujeme na vícero projektech. Ale takových deset nových českých inzerentů v příštích třech letech by bylo fajn," říká Schöpf, který se ovšem netají tím, že inzerce by měla být směřovaná spíše do vyšších pater.

"Když budete chtít oslovit šéfy, jsme ti praví. Ale když se budete chtít zaměřit na širší publikum třeba v Rusku, pak nemáme zájem," uvádí v deníku.

Česká republika se už dříve zapojovala do mezinárodních reklam v zámořské televizi. Propagovány byly hlavně sektory cestovního ruchu. Před třemi lety si svou reklamu nechal odvysílat Czech-tourism, minulý rok ho napodobilo město Praha a ČSA.

 

Právě se děje

Další zprávy