"Zuzana Hronová zpracovává ve svých článcích zásadní témata z oblasti školství systematicky a přináší spektrum odborných pohledů i konkrétní příklady řešení, které při své práci nachází," píše ve svém odůvodnění EDUin. Text, za který je ocenění uděleno, podrobně analyzuje nerovnoměrnou kvalitu českých škol a důvody, které k této nerovnosti vedou. Naznačuje i odborníky doporučené cesty řešení.
Zuzana Hronová je také hlavní autorkou speciálu Chytré Česko, společného projektu Aktuálně.cz a Nadace České spořitelny, který úspěšně funguje už třetím rokem. V článcích se zaměřuje nejen na pojmenování problémů, ale také na nástin jejich možných řešení a příklady dobré praxe.
V hlavní kategorii cen EDUína bodoval projekt zlínské Univerzity Tomáše Bati s názvem Budoucí učitelé v akci: záchranný kruh školám a rodinám. Autoři z Ústavu školní pedagogiky na Fakultě humanitních studií se zaměřili na zapojení budoucích učitelů do pomoci rodinám a školám při přechodu na distanční výuku. "Věřím, že v této aktivitě budeme pokračovat dále," řekla při přebírání ceny ředitelka ústavu Adriana Wiegerová.
Na druhém místě se umístil projekt z Ostravy. Samo město, jako zřizovatel škol, reagovalo na potřebu zmírnění nerovností ve vzdělávání při pandemii koronaviru a zorganizovalo ve spolupráci se školami a neziskovými organizacemi doučování a příměstské tábory pro děti ze znevýhodněného prostředí.