Přehledně: Praha za časů Krnáčové. Čím primátorka dokázala popudit "zpovykané" obyvatele metropole?

ves ves
11. 4. 2018 19:56
Adriana Krnáčová, sebevědomá první žena v čele Prahy, ještě v březnu tvrdila, že ji vedení hlavního města baví a chce v něm pokračovat i nadále. Teď oznámila odchod z politiky. V grafice Aktuálně.cz si prohlédněte hlavní problémy, které postihly Prahu za necelé čtyři roky její vlády. Od mokrých kabelů v tunelu Blanka přes spadlou Trojskou lávku až po výrok o zpovykaných Pražanech, po němž se od Krnáčové odvrátil její stranický šéf Andrej Babiš.
Foto: Jakub Plíhal

Jak na letiště?

Ani po čtyřech letech, kdy v čele Prahy stojí primátorka z hnutí ANO, se nerýsuje důstojnější možnost přepravy z centra města na letiště. Mezi Ruzyní a Nádražím Veleslavín dál jezdí dlouhé autobusy. Novinkou je, že na Veleslavíně už lidé budou moci s kufry vyjet z metra na povrch po jezdících schodech. Po kritice jim pražský dopravní podnik umožní sjet i opačným směrem. Na začátku plánoval, že oba eskalátory pojedou jen nahoru.

Ještě v půlce března Krnáčová v rozhovoru pro Pražský deník nastínila své plány, podle kterých nechce čekat na železniční spojení a plánuje na letiště prodloužit metro A z Motola. "A netajím se ani s tím, že bych ráda začala s prodloužením metra A na letiště. Protože se nemůžu spolehnout na to, že stát v dohledné době postaví železniční spojení na letiště. Ale dříve než v roce 2030 to nebude, jak mi sdělila SŽDC. Metro by mohlo být dřív. Osobně mi prodloužení metra dává smysl. Třeba Hamburk nebo Paříž pracují tak, že nejdřív postaví infrastrukturu a až pak rozvíjejí území."

 

Právě se děje

Další zprávy