Český rozhlas vyhlásil 2,5milionový tendr na nové logo

Domácí ČTK Domácí, ČTK
21. 8. 2012 8:38
Celkově se částka na změnu designu může vyšplhat až na 7,5 milionu korun
Logo Radiožurnálu.
Logo Radiožurnálu. | Foto: ČRo

Praha - Český rozhlas (ČRo) vypsal výběrové řízení na nové logo. Zadávací dokumentaci pro tendr za 2,5 milionu korun zveřejnil na svých webových stránkách a na portále veřejných zakázek ministerstva pro místní rozvoj (MMR).

Uvedl to server Týden.cz. Nové logo by se mělo začít používat v roce 2013, kdy Český rozhlas oslaví 90. výročí zahájení pravidelného vysílání.

Vítěz výběrového řízení by měl pro ČRo vytvořit i zcela novou korporátní identitu celého portfolia značek rozhlasových stanic, uměleckých těles, soutěží a projektů. Uchazeči o zakázku by žádosti měli podat nejpozději do 4. září.

Změnu loga ohlásil Český rozhlas již v dubnu. Odhad celkových nákladů za zavedení všech nových prvků loga v praxi je 5 až 7,5 milionu korun, uvedl tehdy podle serveru mluvčí ČRo Jakub Čížek. Kromě 2,5 milionu za novou podobu loga bude rozhlas muset investovat další miliony na nové přelepy aut, vizitky, ale i změny interiérů a exteriérů budov.

Současné logo ČRo pochází z let 1995 až 1996, autorem je agentura Men on the Moon. V roce 1997 získalo ocenění Logo roku.

Nové logo a vizuální styl v dubnu představila také Česká televize. Připravilo ho pro ni studio Najbrt. "Částka, kterou jsme za úpravu loga zaplatili studiu Najbrt, je 430 000 korun," uvedl tehdy generální ředitel ČT Petr Dvořák.

 

Právě se děje

Další zprávy