reklama
costa coffee
Kavárny i přes úbytek hostů otevřou nové pobočky. Kvůli dražší kávě ale zvyšují ceny
Nezdražuje jen káva, ale také energie, doprava a další náklady, kvůli kterým kavárenské řetězce v Česku zvedají ceny.
Kavárenské řetězce naskakují na trend rostlinných alternativ mléka. Ne vždy úspěšně
Projekt Rostlinně zveřejnil hodnocení kaváren nejen podle "rostlinné nabídky", ale i podle toho, jak ji dokážou u zákazníků prodat.
Dýňové latté se vrací. Kavárnám i fastfoodům se vyplácí sázka na sezonní menu
Lidé jsou podle marketérů za časově omezené nabídky ochotni zaplatit výrazně více. Proto je restaurace i kavárny tak často do nabídky vrací.
Řetězec Costa Coffee od července na Slovensku končí, v Česku se naopak rozroste
Kavárenský řetězec Costa Coffee od 1. července končí na Slovensku, kam vstoupil v roce 2019. Rozvoj značky negativně ovlivnila pandemie. V Česku naopak kaváren přibude. ČTK to sdělil ředitel Costa…
Přečíst zprávu
Costa Coffee zamíří do všech krajů. Chce víc poboček i automatů na benzinkách
Značka se snaží necílit na konkrétní typy zákazníků, ale chce být pro každého.
Costa Coffee převzala Coffee Heaven, má nejvíc kaváren
Britský řetězec zvýší svůj počet kaváren ze sedmi na dvacet.
Druhá největší síť kaváren vstupuje do Česka
Gloria Jean's Coffees začne v Praze a Brně
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama