Jaguar má nové logo a nový slogan

Michal Karat
12. 3. 2012 9:07
Po uvedení několika zbrusu nových modelů přichází nyní Jaguar také s modernizací samotné značky
Foto: Aktuálně.cz

Tradiční britská automobilová značka Jaguar se má pod indickým vlastníkem čile k světu. V současné době nabízí sice jen dražší modelové řady XF (sedany a kombi, vyšší střední třída), XK (kupé a kabriolet) a XJ (luxusní sedan). K definitivnímu obratu schází Jaguaru plnohodnotný reprezentant střední třídy, ale na tom se usilovně pracuje.

V mezičase, v době kdy se na trh chystá velmi očekávané kombi řady XF, připravil designový a marketingový tým Jaguaru zásadní změnu vizuální prezentace značky. Změnilo se logo, firemní slogan i design tištěných a elektronických médií.

Od nynějška je nejen na webu Jaguaru používán nový design i nové logo. Modernizaci vizuální image bude zákazníkům prezentovat marketingová kampaň.

Nové logo Jaguaru tvoří i nadále silueta skákajícího zvířete s nápisem. Rychlá kočkovitá šelma je ale nyní vyobrazena moderněji, místo obrysů působí logo více plasticky. Nápis Jaguar je proveden novým stylem písma. Celé logo má ocelový nádech. 

S novou image přichází i nový slogan "How alive are you?" (volně přeloženo Jak moc jste plní života?). Mezi dřívějšími slogany Jaguaru byly například "Born to perform", "The art of performance" nebo "Don't dream it. Drive it."  

 

Právě se děje

Další zprávy