Billboardy u dálnic zmizí. Vodafone už neinzeruje

Radek Pecák Radek Pecák
1. 4. 2011 2:53
auto

Reklamy na mobilního operátora Vodafone na billboardech podél tuzemských rychlostních silnic a dálnic už od července neuvidíme. Společnost Vodafone se totiž jako první velký inzerent v České republice rozhodla dále nevyužívat reklamu na billboardech a jiných reklamních nosičích umístěných v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic s maximální povolenou rychlostí 90 až 130 km v hodině.

Oznámila to sama firma. Podle jejího prohlášení Vodafone začne odstraňovat svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací v příštím týdnu a od července nebude již žádný z nich používat.

"Mnoho billboardů podél rychlostních komunikací splňuje současné bezpečnostní požadavky, nicméně některé z nich jsou nebezpečné. U většiny z nich spočívá nebezpečí i v pouhém očním kontaktu řidiče a následném snížení pozornosti věnované provozu. Mimořádně oceňujeme rozhodnutí Vodafonu odstranit svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací. Věříme, že se Vodafone stane pozitivním příkladem i pro další velké inzerenty, kteří tak mohou přispět k bezpečnější dopravě a nižší nehodovosti a úmrtnosti na českých silnicích," říká Ondřej Valenta, ředitel BESIP a tajemník Rady vlády pro bezpečnost silničního provozu.

 


 

 

Právě se děje

Další zprávy