reklama
 
 

V egyptské Hurgadě uvízlo kvůli poruše letadla několik desítek Čechů

Aktualizováno 20. 8. 2017 15:17
Několik desítek klientů cestovní kanceláře Fischer mělo odlétat v sobotu do Bratislavy, v neděli odpoledne však stále byli v egyptském hotelu. "Jde o problém s letadlem, který ale řeší Travel Service. Turisté jsou nyní na hotelu, mají zajištěnu stravu all inclusive a je o ně postaráno," řekl mluvčí cestovní kanceláře Fischer Jan Bezděk. Letecký dopravce poslal v noci do Hurgady tým techniků, kteří pracují na opravě.

Praha - V egyptské Hurgadě uvízlo kvůli poruše letadla společnosti Travel Service několik desítek klientů cestovní kanceláře Fischer. Odlétat měli v sobotu, v neděli odpoledne však stále byli v egyptském hotelu.

Někteří z nich si stěžují na špatnou komunikaci ze strany cestovní kanceláře Fischer. Její mluvčí Jan Bezděk ČTK řekl, že delegáti klientům poskytují maximum informací, o dalším postupu ale musí rozhodnout společnost Travel Service. Letecký dopravce poslal v noci do Hurgady tým techniků, kteří pracují na opravě.

Letadlo mělo z Hurgady odlétat v sobotu ve 14:35 do Bratislavy.

"Po prvním hlášení závady jsme seděli v letadle asi tři hodiny, než přišli technici. Poté letadlo odrolovalo, ale závada se ohlásila zase. Byli jsme proto vpuštěni zpět do letištní haly, dostali jsme pití a kousek bábovky," řekl jeden z turistů Jiří Polášek.

Znovu se lidé do letadla prý dostali až večer, ale problém se objevil opět a tak byli po půlnoci odvezeni do hotelu.

O turisty je postaráno

"Jde o problém s letadlem, který ale řeší Travel Service. Turisté jsou nyní na hotelu, mají zajištěnu stravu all inclusive a je o ně postaráno," řekl Bezděk.  Mluvčí Travel Service Vladimíra Dufková v neděli sdělila ČTK, že v noci do Egypta odletěl tým techniků s náhradními díly. "Teď probíhají opravy a testy," podotkla.

Polášek si stěžuje, že turisté nemají dostatek informací. Nejprve byl podle něho odlet posunut na dnešních 09:00, posléze na 12:30, nyní je aktuální informace 17:00. "Neměl bych problém s tím, kdyby řekli, že tu budeme dva dny a potom letíme. Ale tohle odsouvání se nám nelíbí," řekl. Někteří lidé se navíc podle něho už bojí znovu do stejného letadla nastoupit.

"Naši delegáti jsou s klienty ve spojení a snaží se je o vývoji informovat. Vše ale záleží na tom, kdy bude moci letadlo do vzduchu a o tom musí rozhodnout letecká společnost," dodal Bezděk.

Dufková zdůraznila, že v podobných případech je bezpečnost cestujících a posádky vždy na prvním místě. "Cestujícím charterového letu z Hurgady do Bratislavy se samozřejmě za komplikace omlouváme," uvedla.

Travel Service patří do skupiny Unimex Group, necelý poloviční podíl v dopravci drží čínská investiční společnost CEFC. Loni společnost přepravila téměř 6,3 milionu cestujících. Firma na trhu působí od roku 1997. Je lídrem v charterové dopravě v ČR, na Slovensku a v Maďarsku, významný podíl trhu má v Polsku. Zároveň je spolumajitelem Českých aerolinií, ve kterých drží 34procentní podíl.

autor: ČTK | 20. 8. 2017 12:39

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama