Nebojte se své banky! Dejte jí vysvědčení!

15. 10. 2007 12:42
Naštvala vás vaše banka? Nebo jste s ní naopak spokojení? Neváhejte a oznámkujte jí! Ukažte bankám, co se vám na nich nelíbí a co chcete změnit!
Foto: Aktuálně.cz

Štve vás vaše banka? Nelíbí se vám její služby, poplatková politika či přístup k vám jako klientovi? Nebo jste naopak se svou bankou spokojeni a chcete jí doporučit jen některá vylepšení jí poskytovaných služeb či informací?

MŮŽETE!!

Nebojte se a dejte bance, která vás zklamala 5! Ukažte své bance co si o ní a jejich službách myslíte a dejte jí své vysvědčení.

Jste to pouze vy, kdo vystaví našim bankám konečné vysvědčení!! 

Foto: Aktuálně.cz

 

Jako odměnu získáte v průběhu času informace o stavu hlasování, počtu hlasujících, i výsledky jednotlivých bank, jejich služeb, a oznámkovat můžete dokonce i svou konkrétní pobočku banky! Neváhejte a využijte této možnosti, která nastaví našim bankám zrcadlo

KTERÁ BANKA V ČESKÉ REPUBLICE JE NEJLEPŠÍ? OTESTOVALI JSME JE! ČTĚTE ZDE!

Po dotazníkové anketě pro podnikatelskou veřejnost tu je anketa pro klienty bank fyzické osoby. Anketa má za cíl identifikovat názory klientů na služby nejen bank samotných, ale i jejich jednotlivých poboček.

Připravili jsme totiž pro vás unikátní možnost oznámkování bank, jejichž jste klienty. Pokud vás banka v některé ze sledovaných kategorií štve a nejste s ní spokojení, neváhejte a oznámkujte ji. Pokud jste naopak se svou bankou spokojeni, můžete ji svým hlasováním pochválit a podpořit. 

Anketa má tři základní tématické části:

1) Prostředí poboček,

2) Bankovní služby 

3) Poskytování informací 

V každé části ankety jsou tři otázky, které se týkají daného tématu. Klienti mohou u každé otázky oznámkovat kvalitu poskytovaných služeb (známkování jako ve škole, od 1 výborné do 5 nedostatečné). V části "prostředí pobočky" mohou klienti vyjádřit svůj názor na dostupnost, otevírací dobu a celkový pocit z návštěvy.

V části "služby" budou klienti známkovat čekací dobu, komplexnost služeb a přístup pracovníků banky. V části "informace" budou klienti hledat odpověď na otázky týkající se odborných znalostí pracovníků bank, přístupnosti k informačním materiálům a informací o produktech dceřiných společností.

Výsledkem ankety by měly být údaje o míře spokojenosti českých klientů s bankovními službami. Anketu bude možné zhodnotit podle úrovně služeb bank, poboček, tématických okruhů i jednotlivých otázek, a to v rámci krajů i celé ČR.

Anketu naleznete na adrese: http://www.bankovnipoplatky.com/kliente-oznamkuj-svoji-banku/ Mediálním partnerem ankety je server Aktuálně.cz

Foto: Aktuálně.cz
  • NEPOSTAVÍ TEĎ, PAK UŽ NIKDY!!
  • S koupí a stavbou domu neotálejte!! Klikněte ZDE!
  • Ještě máte čas do konce roku. Potom již...
Foto: Aktuálně.cz
  • JAK HROZNÉ JE BYDLET V PANELÁKU!!
  • Je nové opravdu nejlepší? Klikněte ZDE!
  • Bydlení v paneláku je dál velmi populární
Foto: Aktuálně.cz
  • KTERÝ BYT VÁM VYDĚLÁ AŽ 500 TISÍC!!
  • Kolik vám který byt vydělá? Klikněte ZDE!
  • Za dva roky na bytě vyděláte až 300 tis.!
Foto: Aktuálně.cz
  • TERMOVENTILY:ZAPLATÍTE POKUTY!!
  • Splnili jste již svou povinnost?? Klikněte ZDE!
  • Ještě máte čas do konce roku. Potom již...
 

Právě se děje

Další zprávy