Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Albert

Albert

  • V pražském Centru Chodov zkouší Albert od srpna nový způsob prodeje, který má lidem zpříjemnit nákup.
  • V obchodě je například speciální oddělení pro zdravý životní styl obsahující více než 1000 specifických produktů - například bez lepku, laktózy, pro diabetiky, veganské, raw, bio… Lidem může při výběru pomoci odborník přímo v prodejně. Albert na Chodově zavedl i vinotéku se sommeliérem nebo "fresh bar" s nabídkou rychlého občerstvení.
  • Bylinková zahrádka je novinka v oddělení ovoce a zeleniny. Zákazníci si zde mohou nastříhat a kombinovat různé druhy čerstvých bylinek. Snítky stačí dát do připraveného sáčku a navážit - nemusí se od každé bylinky kupovat celý květináč či svazek.
 

Právě se děje

Další zprávy