Bentonville - Největší maloobchodní řetězec světa Walmart na svých internetových stránkách představil 3D virtuální nákupní prohlídku, v níž zákazníci mohou procházet typovým bytem. V něm vedle svých výrobků představuje na 70 položek domácích značek. Služba bude aktivní od července, uvedla firma.
Americký maloobchodní gigant stejně jako další firmy hledá nové způsoby, jak se prosadit s ohledem na rychle se měnící návyky kupujících a na silnou konkurenci od internetového prodejce Amazon. Do on-line aktivit investuje miliardy dolarů.
Od převzetí firmy Jet.com za více než tři miliardy USD před téměř dvěma lety Walmart upevnil svou pozici na internetu. Koupil další značky, jako Bonobos a ModCloth, a výrazně rozšířil počet zboží, které prodává po internetu. Posílil také dodávkové služby.
Technologický inkubátor společnosti Store No 8 koupil v únoru start-up Spatialand, aby pro jeho obchody a webové stránky vytvořil produkty virtuální reality.
Walmart letos očekává zvýšení tržeb z internetového prodeje o 40 procent.