Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Věrní Češi
- Výzkum opětovně potvrdil, že když si čeští spotřebitelé nějakou značku oblíbí, neradi ji nahrazují jinou. V nadsázce tak jde říci, že Češi jsou dle statistik věrnější značce svého oblíbeného piva nežli životnímu partnerovi. Zatímco rozvodem končí každé druhé manželství, dvě třetiny spotřebitelů (39 z 60) opakovaně zvolili za vítěze stejnou značku.
- I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám, a to ve více než polovině případů. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo.