Magnesia porazila v důvěře mattonku. Podívejte se, jakým značkám Češi nejvíce věří

Iva Špačková Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Foto: Atoz Marketing

Zajímavosti

  • Ačkoliv v kategorii alkoholu zvítězila značka Božkov, pokud by hlasovali jen lidé od 18 do 24 let, tak by zvítězil Jack Daniel's, na druhém místě by u nich skončil Jägermeister a Božkov by stál až na nejspodnější příčce "bedny".
  • Jinak by dopadlo také pořadí u e-shopů s potravinami. Celkově zvítězilo iTesco, ale mladí by poslali na vrchol stupně vítězů Rohlík.cz a stříbrem by ocenili Košík.cz.
  • Také čokoládové cukrovinky, kde zvítězil Orion, by dopadly jinak, kdyby o nich hlasovaly jen ženy. Ty by totiž daly přednost značkám Lindt a Milka.
  • Jinak by dopadlo i pořadí prodejců knih. Ačkoliv ženy a muži se celkově shodli na Levných knihách, pokud by hlasovali jen vysokoškoláci a i lidé s vyšším odborným vzděláním, zvítězily by Knihy Dobrovský. 
 

Právě se děje

Další zprávy