Magnesia porazila v důvěře mattonku. Podívejte se, jakým značkám Češi nejvíce věří

Iva Špačková Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Ilustrační snímek.
Ilustrační snímek. | Foto: archiv
Foto: Atoz Marketing

Věrní Češi

  • Výzkum opětovně potvrdil, že když si čeští spotřebitelé nějakou značku oblíbí, neradi ji nahrazují jinou. V nadsázce tak jde říci, že Češi jsou dle statistik věrnější značce svého oblíbeného piva nežli životnímu partnerovi. Zatímco rozvodem končí každé druhé manželství, dvě třetiny spotřebitelů (39 z 60) opakovaně zvolili za vítěze stejnou značku.
  • I letos se přitom potvrdilo, že Češi dávají přednost tradičním českým značkám, a to ve více než polovině případů. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se tak opět zařadily například Božkov, Kofola či Savo.
 

Právě se děje

před 6 hodinami

Praha mění pravidla pro pouliční umění v centru, zakáže obří pandy či bublifuky

V centru Prahy už nebudou moci vystupovat lidé v obřích kostýmech pand a dalších zvířat. Zakázané bude také dělání bublin, které znečišťuje chodníky. Změnu vyhlášky o pouličním umění, tzv. buskingu, schválili zastupitelé. Vyhláška také rozšiřuje místa se zákazem pouličního umění na celé Staroměstské náměstí a další místa.

Další zprávy