Magnesia porazila v důvěře mattonku. Podívejte se, jakým značkám Češi nejvíce věří

Iva Špačková Iva Špačková
8. 11. 2018 21:01
Češi jsou svým oblíbeným značkám spíše věrni, ukázal to čtvrtý ročník rozsáhlé ankety o nejdůvěryhodnější značky. O vítězích mezi 600 značkami rozhodovalo 4000 nakupujících. Podívejte se na podrobné výsledky.
Foto: Globus

Překvapiví vítězové

  • Přesto se pár zajímavých soubojů o první příčku objevilo. Nejdůvěryhodnější značku z minulých let Mattoni nahradila v kategorii balených vod Magnesia.

    "Značka Magnesia je marketingově více vidět než Mattoni," vyzdvihuje jeden z důvodů, proč mattonka u části spotřebitelů ztratila svůj půvab, Lukáš Matějka z Atoz Marketing.
  • Překvapením pak byla i změna v kategorii privátních značek, kde několikanásobného předchozího vítěze Kauflandu K-Classic vystřídala značka Globus. Jeho nejnovější privátní značkou je Poctivá výroba Globus, která zastřešila vlastní výrobu potravin rodinné maloobchodní firmy Globus.

    "Zákazníci již za ta léta vědí, že ve všech hypermarketech zaděláváme chleba od kvasu, denně děláme ručně poctivé zákusky, ráno porcujeme maso a vyrábíme z něj čerstvé uzeniny a jde tak o produkty, kde stoprocentně ručíme za top kvalitu, protože je děláme řemeslným způsobem a z dobrých surovin," řekla Rita Gabrielová, vedoucí korporátní komunikace hypermarketů Globus.
  • Podobně na tom byla kategorie krmiv pro psy, kde se na první příčku prvně vyšplhala značka Brit, zatímco dříve vítězila značka Pedigree. Změna nastala i v kategorii velkých spotřebičů, kde se na první místo vrátila značka Whirlpool a nechala za sebou Bosch.
  • Nestálí jsou naopak Češi k tabákovým výrobkům, které letos ovládla značka Marlboro, loni to byla značka L&M a dříve Camel.
 

Právě se děje

Další zprávy