Iniciátorem projektu je Martin Berry, který během května slíbil zveřejnit přesné datum otevření marketu. Provoz má trvat až do Vánoc. Na další sezonu se celý objekt přesune na nové místo.
Podle architekta Ondřeje Chybíka, který koncept připravoval, nebude smíchovské Manifesto pouze dvojčetem toho na Florenci. V objektu má být vedle jezírka a místa k tancování také dvanáct kontejnerů. Na Florenci jich je v současnosti 27.
"V Manifestu na Smíchově vytvoříme koncept, v jehož středobodu bude pivní kultura a umění českých sládků, a zaměříme se na nejvyšší kvalitu a rozmanitost. Jsme v jednání s Pilsner Urquell a máme zájem o jejich prvotřídní tankové pivo, ovšem vedle něj budeme čepovat také pečlivý výběr z malých a mikro pivovarů," popisuje Barry, jaký druh zážitků bude čekat v nové lokalitě.
Vedla piva se chce provozovatel konceptu soustředit také na cizokrajná jídla i kulturní večery. Na místě má být podle představ Barryho každý den bezplatný program a jednou měsíčně placený.
Stejně jako na Florenci bude v objektu možné platit pouze bezhotovostně. Tím ovšem podle odborníků může provozovatel porušovat zákon. Manifesto Market na Florenci získal titul Obchodník roku 2018 v oblasti Zákaznický zážitek.