Prodavačky promluvily: Deset věcí, které jim v obchodě nejvíc vadí - možná i na vás

Iva Špačková Iva Špačková
Aktualizováno 31. 3. 2018 11:27
Agresivní chování a nadávky, porušování pravidel, pohrdání místo úcty či malé zastání u zaměstnavatele. Projděte si deset věcí, které „ženy za pultem“ nejvíc trápí - nejen během předvánoční nákupní špičky.

Neochota zákazníků pomáhat

Foto: Vojtěch Marek

Zaměstnancům vadí neochota zákazníků pomoci pokladním či ostatním. Například to, když nechtějí vyložit zboží u kasy na pás. "Když je to třesoucí se babička, tak je jasné, že jako zákaznice nebude blesková či že to nezvládne. Když je to ale statná čtyřicátnice, která odmítá zboží vyložit, tak z toho vzniká nepříjemné dohadování, které je úplně zbytečné."

  • Pokladní také překvapuje, že řada lidí si napřed poskládá všechno zboží z odděleného pultu za kasou do vozíku, a teprve pak nákup zaplatí. "Je jim přitom lhostejné, že ostatní kvůli tomu zdržují."
  • Když pokladním docházejí mince v kase, požádají někdy zákazníky o to, zda by nenašli drobné v peněžence. "Někteří jsou ochotní, což je milé a pomáhá nám to, ale je i řada lidí, co nám odsekne, že to snad nemyslíme vážně, abychom je tím obtěžovali, že se nám nebudou starat o drobné a že to máme špatně zorganizované."
  • "Podobné to je s košíky. Poprosím například zákazníky o to, zda by košík dali za pokladnu k ostatním naskládaným košíkům, ale oni ho pohodí jinde a já musím vstát, aby o něj ostatní zákazníci nezakopávali."
 

Právě se děje

Další zprávy