Pavla Adamcová,
Kuni Nguyenová
Aktualizováno 18. 11. 2020 15:27
V pandemii začala platit nová omezení při nákupu. Od středy musí mít každý zákazník pro sebe 15 metrů čtverečních. Prodejci musí nově řídit fronty uvnitř i před obchody a hlídat dodržování dvoumetrových rozestupů mezi lidmi. Pro obchody jde o novou situaci, kterou se snaží řešit ochrankou, omezením počtu košíků a vozíků či počítáním lidí přes aplikaci. Podívejte se, jak to zvládají.
Analýza návštěvnosti
Řetězec Lidl provedl na počet zákazníků během celé otevírací doby v každé prodejně analýzu, a to i několik měsíců zpětně.
"V prodejnách, které z analýz zákaznické frekvence a velikosti prodejní plochy vycházejí jako rizikové, byl již dnes počet zákazníků u vstupu regulován zaměstnanci, a to ve formě omezeného počtu nákupních vozíků, bez kterého nebyl zákazník vpuštěn do prodejny. Dalším výsledkem naší analýzy je, že ve velké části našich prodejen i přes aktuální nařízení vlády nepřekračujeme stanovené limity," podotýká pro Aktuálně.cz mluvčí Tomáš Myler s tím, že i tak bude od čtvrtka omezen počet nákupních vozíků na všech prodejnách.
"O nově přijatých opatřeních zákazníky informujeme prostřednictvím viditelných označení umístěných před vstupem do prodejny," připomíná Myler.