Obchodníkem roku se stala IKEA. Zákaznický zážitek čeká na Florenci

Ondřej Neufus Ondřej Neufus
5. 2. 2019 18:01
Kdo se stal vítězem v kategoriích jako nejlepší zaměstnavatel či nejlepší obchodník s obuví? Podívejte se na výsledky soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 vyhlášené na právě probíhající konferenci Retail Summit 2019.
Piktogramy upozorňují návštěvníky Manifesto marketu, že se nachází v cashless, tedy bezhotovostní, zóně.
Piktogramy upozorňují návštěvníky Manifesto marketu, že se nachází v cashless, tedy bezhotovostní, zóně. | Foto: Aktuálně.cz

Zákaznický zážitek

Princip výběru vítěze kategorie "Mastercard Obchodník roku 2018 - Zákaznický zážitek" je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionálů z odvětví obchodu. V prvním kole proběhla individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování byly vybrány tři nominace s největším počtem hlasů.

O vítězi soutěže pak pomocí hlasování rozhodli účastníci konference Retail Summit 2019 po zhlédnutí prezentací nominovaných projektů. Nejvíce hlasů získal projekt Manifesto Market. Dalšími finalisty byla společnost JIP východočeská a MOL Fresh Corner.

 

Právě se děje

Další zprávy