Iva Špačková
17. 4. 2019 6:06
Češi se cítí být atlety. Když kupují oblečení, neutrácejí nejvíc peněz v prodejnách zaměřených na módu, ale v obchodech orientovaných na sport. Ukazuje to studie výzkumné agentury GfK. Podívejte se na zajímavosti z výzkumu.
Češi a móda
Češi se cítí být atlety. Když kupují oblečení, neutrácejí nejvíc peněz v prodejnách zaměřených na módu, ale v obchodech orientovaných na sport. Ukazuje to studie výzkumné agentury GfK pro Svaz obchodního a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR).
Výzkum s názvem Fashion 2019 proběhl loni v říjnu, účastnilo se ho 2480 lidí, kteří odpovídali on-line. V rámci užší cílové skupiny odpovídalo 1250 osob, které nakupují oblečení/obuv/spodní prádlo/módní doplňky alespoň jednou za tři měsíce a utracená částka za tyto kategorie v posledních třech měsících přesáhla 500 Kč.
Podívejte se na zajímavosti z výzkumu.