Česká republika je první zemí ve střední Evropě a teprve pátou zemí na celém světě, kde se společnost Coca-Cola rozhodla nový nápoj Coca-Cola BlaK uvést na trh a rozšířit tak nabídku variací stejnojmenné značky. Nápoj se již prodává v USA, Kanadě, Francii a Španělsku.
"Spojení kávového extraktu a nápoje Coca-Cola jsme zvolili, protože nic podobného se dosud na zdejším trhu neobjevilo. Coca-Cola BlaK představuje inovativní druh nápoje, který povzbudí tělo i mysl," upřesnil Josef Karásek, generální ředitel společnosti Coca-Cola pro Českou a Slovenskou republiku.
Mimořádný je i obal nového nápoje, který získal první místo v kategorii kovových obalů v každoroční mezinárodní soutěži Obal roku 2006 ve Španělsku.
Nápoj Coca-Cola BlaK oceňují zejména příznivci aktivního životního stylu, neboť jde o sycený nízkokalorický nápoj povzbuzující mysl i tělo ve chvílích, kdy je třeba nabrat nový elán uprostřed namáhavého pracovního programu, nebo v okamžiku krátkého odpočinku před další naší aktivitou, která nás v rušném dni čeká. Právě tehdy přijde lahodná Coca-Cola BlaK vhod, podobně jako jindy šálek kávy, nebo sycený nápoj.
Coca-Cola BlaK má výraznou chuť, barvu i aroma a prodává se v atraktivní zlato-hnědé aluminiové láhvi o obsahu 0,25l. Nápoj je v prodeji v restauracích, na čerpacích stanicích i v běžné obchodní síti.
Více na www.cocacolablak.cz