Inovace trhu: Coca-Cola BlaK

Komerční sdělení
5. 1. 2008 10:09
Český trh nealkoholických nápojů obohacuje chuťově výjimečná, nízkokalorická novinka s názvem
logo CC-Blak
logo CC-Blak | Foto: Aktuálně.cz

Česká republika  je  první  zemí  ve  střední  Evropě a  teprve  pátou zemí na celém  světě, kde  se  společnost  Coca-Cola  rozhodla  nový nápoj Coca-Cola BlaK uvést na trh a rozšířit tak nabídku variací stejnojmenné značky. Nápoj se již prodává v USA, Kanadě, Francii a Španělsku.

"Spojení kávového extraktu a nápoje Coca-Cola jsme zvolili, protože nic podobného se dosud na zdejším trhu neobjevilo. Coca-Cola BlaK představuje inovativní druh nápoje, který povzbudí tělo i mysl," upřesnil Josef Karásek, generální ředitel společnosti Coca-Cola pro Českou a Slovenskou republiku.

Mimořádný je i obal nového nápoje, který získal první místo v kategorii kovových obalů v každoroční mezinárodní soutěži Obal roku 2006 ve Španělsku.

CC BlaŢK
CC BlaŢK | Foto: Aktuálně.cz

Nápoj Coca-Cola BlaK oceňují zejména příznivci aktivního životního stylu, neboť jde o sycený nízkokalorický nápoj povzbuzující mysl i tělo ve chvílích, kdy je třeba nabrat nový elán uprostřed namáhavého pracovního programu, nebo v okamžiku krátkého odpočinku  před  další  naší  aktivitou,  která  nás  v  rušném  dni čeká.  Právě  tehdy  přijde  lahodná Coca-Cola BlaK vhod, podobně jako jindy šálek kávy, nebo sycený nápoj.
 
Coca-Cola BlaK má výraznou chuť, barvu i aroma a prodává se v atraktivní zlato-hnědé aluminiové láhvi o obsahu 0,25l. Nápoj je v prodeji v restauracích, na čerpacích stanicích i v běžné obchodní síti.

Více na www.cocacolablak.cz

 

Právě se děje

Další zprávy