Praha - Tržby prodejen s obuví CCC v Česku loni stouply téměř o pětinu meziročně na 1,58 miliardy korun. Letos chce značka překonat dvě miliardy. Společnost plánuje dál pokračovat v expanzi, od začátku roku již otevřena pět nových prodejen. Podle jednatele Romana Puchaly má firma ambice stát se jedničkou na trhu.
V druhé polovině roku má společnost CCC v plánu otevřít několik dalších obchodů. Ke stávajícím 85 pobočkám tak přibudou další. "Naší prioritou je nejen rozšiřování sítě, ale také inovace stávajících prodejen, které se v čase mění stejně, jako se mění potřeby našich zákazníků. S novými prodejnami máme ambici v krátké době dosáhnout navýšení prodejů na dvě miliardy korun," uvedl jednatel CCC Roman Puchala.
Na loňském růstu obratu mělo podíl i otevření pěti nových prodejen. Značka již od začátku roku otevřela nové prodejny ve Strakonicích, Písku, pražském NC Eden, Jablonci nad Nisou a v pražském OC Nový Smíchov. "Vstup do OC Nový Smíchov považujeme za klíčový. Patří mezi nejvýznamnější obchodní centra, kde je výborná skladba nájemců a navíc leží na důležitém dopravním a přestupním uzlu v hlavním městě," dodal Puchala.
Česká pobočka CCC v roce 2015 dosáhla zisku 30,7 milionu korun. Mezi další velké prodejce obuvi v Česku patří firmy Deichmann, Baťa či Humanic. Spotřeba obuvi na obyvatele se v ČR pohybuje mezi 3,5 a 4,5 páry za rok.
Tržby prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stouply o 4,5 procenta na 2,04 miliardy korun. Letos značka plánuje v ČR otevřít čtyři nové prodejny, deset obchodů projde modernizací.