Praha - Uživatelé internetu mohou do konce září hlasovat v šestém ročníku soutěže ShopRoku. Tu opět pořádá společnost Allegro Group, provozovatel nákupního rádce Heureka.cz.
Akce se mohou zúčastnit všechny internetové obchody prodávající zboží českým zákazníkům, přičemž mohou aktivně vyzývat své uživatele k hlasování.
Soutěží se v jednotlivých kategoriích podle oborů o Cenu kvality, kde mohou hlasovat jen reální zákazníci nakupující v příslušném e-shopu během posledního roku. V Ceně popularity pak mohou hlasovat všichni uživatelé internetu bez omezení.
Letošní novinkou je speciální Cena Heureky, o kterou se utkají zajímavé internetové obchody se zajímavým příběhem nebo přesahující finanční zájem či přispívající k sociální integraci. K přihlášení je potřeba představit projekt maximálně na jedné straně A4 (1500 znaků).
V průběhu soutěže lze hlasovat pouze jednou. Další hlasy od stejného uživatele budou ignorovány. Není nutné vyplnit všechny kategorie. Pokud vznikne důvodné podezření o zfalšování výsledků, může pořadatel daný obchod z ankety vyřadit.
Vyhlášení nejlepších, nejkvalitnějších a letos nově i nejzajímavějších e-shopů se uskuteční 10. října. Online deník Aktuálně.cz je mediálním partnerem akce.
Hlasovací formulář najdete na webu soutěže.