Hru provozovala společnost Telemedia Interactiv Production Home Limited se sídlem na Kypru. Společnost Barrandov TS provozovateli podle svého vyjádření pouze poskytovala vysílací prostor pro teleshoppingové bloky.
"Jsme rádi, že požadovaného výsledku dosáhl technický zajišťovatel platebního systému, firma ATS Praha (Advanced Telecom Services, s.r.o.), ve spolupráci s provozovatelem pořadu rychle a efektivně. Současně věříme, že tento příběh bude inspirací pro všechny ostatní provozovatele placených služeb k tomu, aby komunikace s jejich potenciálními zákazníky byla transparentní a férová," řekl Grund.
Pořad televize uváděla jako teleshopping, zároveň ale divákům nabízel peněžité výhry. Na pořad operátory upozornili Janek Rubeš a Honza Mikulka z YouTube kanálu Kluci z Prahy, podle kterých někteří lidé na lince pořadu provolali až desítky tisíc korun.
Po zavolání na zpoplatněné číslo zákazník obdržel kód na elektronické předplatné časopisu Sedmička. Moderátor pořadu však současně aktivně motivoval diváky, aby volali do studia prostřednictvím zpoplatněného čísla a odpovídali na soutěžní otázky. Vzhledem k tomu, že divákům nemuselo být zcela zřejmé, že hlavním cílem volání je nákup předplatného časopisu (teleshopping), a nikoli účast v soutěži, označili operátoři koncept pořadu za eticky sporný a v rozporu s kodexem audiotextových služeb. Vyzvali provozovatele, aby do dneška zjednal nápravu.
Právě jsme obdrželi zprávu, že provozovatel soutěže Rychlá hra na TV Barrandov počínaje dnešním dnem končí vysílání pořadu. Dle jejich sdělení formát přepracují a pošlou ke schválení @APMS_CZ . Díky @janekrubes @HonzaMikulka @ctu_cz a ATS Praha za spolupráci.
— Jiri Grund (@JiriGrund) April 15, 2021