Kampaň Fóra dárců získala další ocenění

vt
20. 11. 2012 19:58
Projekt Daruj správně bodoval na mezinárodním reklamním festivalu
Foto: Petr Protivánek

Hned tři ocenění získala na reklamním festivalu IMC Awards 2012 kampaň Daruj správně, již v loňském roce uvedlo do života Fórum dárců společně s agenturou OgilvyOne a OgilvyInteractive.

Kampaň, která upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod, bodovala v kategoriích Small budget campaign, Event marketing a Cause, Charity/Non-profit Marketing, v nichž získala dvakrát stříbro a jednou bronz.

Soutěž IMC European Awards je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Mezinárodní porota každý rok ve 14 kategoriích hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Do tohoto hodnocení postupují pouze vítězové národních soutěží členských zemí EACA, kterými jsou Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemsko a Velká Británie.

 

Právě se děje

Další zprávy