Jančura osekává svůj cestovatelský byznys. Podívejte se, jak šel čas se Student Agency

Adam Váchal Iva Špačková Adam Váchal, Iva Špačková
23. 5. 2018 13:38
Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Radim Jančura
Radim Jančura | Foto: Ludvík Hradilek

Postoj Student Agency k prodeji

Samotná společnost chystaný prodej části své skupiny nepotvrdila. "Prodej Student Agency nebo části jejích aktivit není něco, pro co bychom se rozhodli a bylo na pořadu dne. Jako úspěšná firma, která je jedničkou v řadě oborů, je samozřejmě Student Agency pravidelně v hledáčku potenciálních zájemců - investorů, kteří projevují zájem o aktivity silného hráče na trhu. A nás zajímá a monitorujeme si, jaká by mohla být hodnota takové případné transakce," uvedl Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí firmy.

Společnost se podle něj dále soustřeďuje na vlastní rozvoj byznysu a jeho jednotlivých částí - ať už se to týká letenek, jejichž prodeje letos rostou víc než 15procentním tempem, studijních a pracovních pobytů, nebo prodeje dovolených a zájezdů pod značkou Dovolená.cz.

"Sesterská značka RegioJet se zase těší rekordnímu přírůstku cestujících - žluté autobusy a vlaky ročně přepraví téměř 16 milionů zákazníků a RegioJet je dnes po Flixbusu de facto druhý největší nestátní dopravce na dálkových linkách v Evropě," dodává Ondrůj.

 

Právě se děje

Další zprávy