Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Postoj Student Agency k prodeji
Samotná společnost chystaný prodej části své skupiny nepotvrdila. "Prodej Student Agency nebo části jejích aktivit není něco, pro co bychom se rozhodli a bylo na pořadu dne. Jako úspěšná firma, která je jedničkou v řadě oborů, je samozřejmě Student Agency pravidelně v hledáčku potenciálních zájemců - investorů, kteří projevují zájem o aktivity silného hráče na trhu. A nás zajímá a monitorujeme si, jaká by mohla být hodnota takové případné transakce," uvedl Aleš Ondrůj, tiskový mluvčí firmy.
Společnost se podle něj dále soustřeďuje na vlastní rozvoj byznysu a jeho jednotlivých částí - ať už se to týká letenek, jejichž prodeje letos rostou víc než 15procentním tempem, studijních a pracovních pobytů, nebo prodeje dovolených a zájezdů pod značkou Dovolená.cz.
"Sesterská značka RegioJet se zase těší rekordnímu přírůstku cestujících - žluté autobusy a vlaky ročně přepraví téměř 16 milionů zákazníků a RegioJet je dnes po Flixbusu de facto druhý největší nestátní dopravce na dálkových linkách v Evropě," dodává Ondrůj.