reklama
supermarket
Drogerie Teta chce předběhnout dm. Mají společného nepřítele
Řetězce dm, Teta a Rossmann nebojují jen mezi sebou. Zákazníky se snaží nalákat změnami designu, věrnostními programy i dalšími akcemi.
První Interspar se změnil na Albert. S pekárnou i restaurací
Po supermarketech Spar nyní přicházejí na řadu hypermarkety Interspar. Celý řetězec se má "přemalovat" do poloviny příštího roku.
Tesco má konkurenci. Rohlík.cz přiveze nákup do 90 minut
Za internetovým supermarketem Rohlík.cz stojí Tomáš Čupr. Zatím rozváží nákupy jen po Praze, v příštím roce plánuje rozšíření do dalších měst.
Rodinný nákup vám odvezou domů. Konkurence Tesca startuje
Zatím v tichosti se rozjíždí nový e-shop s potravinami Rohlík.cz, stojí za ním Tomáš Čupr. Zboží z Makra zatím rozváží jen po Praze.
První Spar se změnil na Albert. Rakouská značka končí
Interspar měl v Česku 50 prodejen, z toho 14 supermarketů a 36 hypermarketů. Pět z nich musí noví majitelé prodat.
Hlavně české potraviny. Na trh vstupuje řetězec Delmart
Zboží od tuzemských dodavatelů má představovat asi 80 procent nabídky.
Billa chce další obchody. Otevírá obří sklad za půl miliardy
Řetězec Billa se loni po dvou letech vymanil ze ztrát. Vedle otevření dalších prodejen chce rozvíjet i spolupráci se sítí čerpacích stanic Shell.
Nový supermarket sází na české zboží. Korzo začíná na severu
Tajemní majitelé supermarketu Korzo zkouší štěstí v Teplicích. Když uspějí, plánují vstup do dalších měst.
Větší písmo, k párku cedulka. Češi zjistí, co kupují k jídlu
Značení potravin čekají největší změny za posledních patnáct let, kvůli kterým například Coca-Cola přestane prodávat své nápoje v nejmenší skleněné…
Čárový kód má narozeniny. Přečtěte si, jak vznikl
Původní návrh počítal s bílými linkami na černém podkladě - tedy přesně opačně, než je tomu dnes.
Tesco, Kaufland a další. Známe nejvyšší pokuty pro řetězce
Pokuty obchodníkům se oproti roku 2012 téměř zdvojnásobily. Aktuálně.cz získalo konkrétní čísla a jména.
Kaufland a Lidl. Průzkum ukázal, kde Češi nejraději nakupují
Neoblíbenějším nákupním místem potravin je pro 24 procent obyvatel Kaufland. Ten je také hlavním nákupním místem.
Jak se změní Interspar na Albert: Privátní značky skončí
První na řadě bude přejmenování prodejen, říká Jesper Lauridsen, generální ředitel firmy Ahold Czech Republic.
Konec ráje. Po Intersparu mohou odejít z Česka další řetězce
Zatímco v západní Evropě je tržní podíl pěti největších řetězců na rychloobrátkovém trhu zpravidla mezi 60 až 75 procenty, v Česku jen 46 procent.
Tesco zmenší obchody, posílí oblečení a čerstvé jídlo
Hypermarkety projdou výraznou proměnou, říká generální ředitel tuzemského Tesca
Malé prodejny upřednostňuje nejméně lidí od roku 1997
Menší tradiční prodejny uvádí jako své hlavní nákupní místo potravin jen 12 procent domácností.
Majitel řetězce Albert v Česku utržil přes 38 miliard
Konsolidované čisté tržby nizozemské skupiny Ahold se loni snížily o 0,2 procenta.
Pod troskami obchodního centra v Rize zůstává 13 lidí
Stále však není jasné, kolik lidí se ještě nachází pod troskami budovy.
Češi v první Národní potravinové sbírce vybrali 66 tun
Víc než 55 tun nakoupili samotní spotřebitelé, zbytek přispěly obchodní firmy.
Supermarkety Billa loni prohloubily ztrátu na 100 milionů
Tržby společnosti v loňském roce zůstaly ve výši 20,5 miliardy korun
Předchozí
5
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama