reklama
 
 
Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Schůzky s bankéřem si domlouvám už jen přes MojíBanku

Schůzky s bankéřem si domlouvám už jen přes MojíBanku

Pracuji za pozici obchodní manažerky ve středně velké firmě. Mnohdy nemám čas vůbec na nic. V životě jsou ale situace, kdy je třeba zajít k lékaři, na úřady nebo do banky. Naštěstí žijeme ve 21. století a mnoho věcí se dá zařídit po telefonu nebo přes internet…

Marcela,
35 let,
obchodní manažerka

Pracuji na pozici obchodní manažerky ve středně velké firmě. To znamená, že můj den začíná v 7 hodin ráno a končí kolem 23. hodiny večerní. V mezičase řídím tým 12 lidí a snažím se ke spolupráci motivovat dodavatele i obchodní partnery, abychom mohli uspokojit naše zákazníky.

Mnohdy nemám čas vůbec na nic. V životě jsou ale situace, kdy je třeba zajít k lékaři, na úřady nebo do banky.
Naštěstí žijeme ve 21. století a mnoho věcí se dá zařídit po telefonu nebo přes internet.

Například se svým bankovním poradcem si od chvíle, co mám internetové bankovnictví MojeBanka, domlouvám schůzky zásadně online. Vidím totiž do jeho kalendáře. V Mojí bance je záložka Sjednat schůzku, což v reálu znamená, že rovnou vidím, kdy má můj bankéř již domluvené jiné schůzky a kdy má volno.

Odpadá tedy celá anabáze e-mailování a telefonování, kdy na mě bude mít čas. Prostě si najdu volné okénko a tam se objednám. Trvá to pár vteřin.

 

Novinkou, na kterou jsem nedávno v MojíBance narazila, je služba Poraďte mi. Ta funguje na principu vzdáleného sdílení obrazovek internetového bankovnictví.

Nevěděla jsem si rady s vyplněním formuláře platby do zahraničí, tak jsem zavolala do banky a zkušený specialista se po mém svolení připojil k mému počítači a poradil mi kam kliknout a co vyplnit.

Velkou úlevou pro mě byla také možnost pořídit si spotřebitelský úvěr bez návštěvy pobočky, aniž bych musela podepsat jediný list papíru.

Tomu říkám služby pro zaměstnané manažerky!
A jak si sjednáváte schůzky v bance vy?

Více informací o internetovém bankovnictví MojeBanka či o mobilním bankovnictví Komerční banky naleznete na www.kb.cz. Můžete také volat na bezplatnou infolinku 800 521 521.

autor: Komerční článek | 19. 11. 2013 10:47

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama