reklama
nakupování
Infografika
Stihnete vánoční nákup? Přehled ukáže, na jaké státní svátky jsou obchody zavřené
O kterých svátcích jsou obchody otevřené? Lidé stále nemají jasno, poradí náš přehled.
Black Friday vrcholí. Data odhalila, jak moc slevy obchodníků odpovídají realitě
Datová redakce Aktuálně.cz se podívala na to, zdali internetové obchody postupují během Black Friday férově.
Nový poplatek za slevové letáky pobouřil Radu seniorů. Je to diskriminace, tvrdí
Ministerstvo chce zavést poplatek, aby výrobci letáků přestali být "černými pasažéry". Podle odpůrců tím ale poškodí seniory, kteří nemají internet.
Co s dárkem, když se Ježíšek netrefí. Pozor na nákupy s předstihem i online tržiště
Pokud si nejste jisti, nakupujte přes e-shop, tam lze zboží snadněji vrátit, radí časopis dTest.
Infografika
Obchody zdražovaly dříve i rychleji než výrobci. Data ukazují, kdo může za nárůst cen
Aktuálně.cz přináší srovnání, kdo má na zvýšení cen základních potravin v posledních dvou letech největší podíl.
Infografika
Žebříček zmapoval, jak se žije v českých městech. Na posledním místě došlo ke změně
Říčany obhájily prvenství. Grafika Aktuálně.cz ukazuje, jak se žije ve vašem městě.
Stížností na online tržiště jsou letos desítky. Problém jsou reklamace i cizí jazyk
Česká obchodní inspekce za letošní rok eviduje vyšší desítky stížností spotřebitelů na provozovatele on-line tržišť.
Řetězce hlásí zlevnění už před Vánocemi. Odvrací kritiku za zdražování, říká ekonom
Některé obchody oznámily pokles cen dříve, než začne od ledna platit nižší DPH. Slevy nicméně platí jen pro někoho či jen na vybrané položky.
Zara stáhla reklamní kampaň. Podle kritiků připomínala mrtvé Palestince
Oděvní řetězec uvedl, že lituje "nedorozumění" ohledně snímků, které vyvolaly silné reakce na internetu.
Antimonopolní úřad navrhne lepší kontrolu trhu. Úprava zákona může omezit oligopol
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) připraví do 15. ledna návrh změn zákona, které by mu umožnily lépe reagovat na některé situace na trhu.
Čas na doručení dárků se krátí. Termíny, kdy je nejpozději odeslat pod stromeček
Doba, do které je možné nechat si doručit dárek tak, aby byl včas pod stromečkem, ubíhá rychle. Toto jsou termíny, do kdy nejpozději objednat.
Lidé opravují staré věci častěji. Musíme tomu přizpůsobit nabídku, říká šéf Bauhausu
Zvyšování platů a kupní síly v minulých desítkách let vedlo lidi k tomu, že častěji vyhazovali i opravitelné zboží a kupovali nové. To se teď mění.
Inspekce našla další chlazené kuřecí se salmonelou. Prodávalo ho Tesco
Opakovaně šlo o maso z kuřat, která byla chována a poražena na Ukrajině a které zpracovával slovenský podnik WE Trade z Horních Salib.
Nošovický pivovar zažehnal "pivní krizi". Unikátní fotky dokumentují jeho vznik
Prohlédnout si
77 fotografií
Ponožky se vzorem sedaček i kravatová spona s vlakem. ČD spouští e-shop pro fanoušky
Fanoušci státního železničního dopravce si mohou na e-shopu vybírat z více než šesti stovek položek s vlakovou tématikou.
Nižší cena jen pro někoho. Britové prověří věrnostní programy tamních řetězců
Úřad chce podle agentury Reuters zjistit, zda je spravedlivé, aby nižší ceny byly dostupné pouze členům věrnostních programů.
E-shopy na Black Friday slevily v průměru pětinu. Podobně jako loni, ukázala analýza
Oficiálním termínem pro Black Friday byl pátek, někteří obchodníci ale ve slevové akci budou pokračovat do konce měsíce.
Obchody si k cenám přirážejí příliš. Otevřeme vlastní síť prodejen, říká šéf Marlenky
Na cestě z továrny firmy Marlenka na výrobu dortů a dalších cukrovinek přes distributory do řetězců se podle Avetisjana zvýší aspoň na dvojnásobek.
Čekáme velký a jasný růst nákladů, hlásí Madeta. Od ledna plánuje zdražovat
Za letošní rok čeká Madeta podobný, možná mírně vyšší obrat než loni, zisk výrazně klesne.
Přehled
Slevy budou nižší, ale pravdivější. Jak nakoupit na Black Friday a nenapálit se
Změna zákona má zabránit uvádění falešných slev. Jak se v nabídkách prodejců zorientovat, poradí přehled Aktuálně.cz.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama