reklama
menu
Kavárenské řetězce naskakují na trend rostlinných alternativ mléka. Ne vždy úspěšně
Projekt Rostlinně zveřejnil hodnocení kaváren nejen podle "rostlinné nabídky", ale i podle toho, jak ji dokážou u zákazníků prodat.
Dýňové latté se vrací. Kavárnám i fastfoodům se vyplácí sázka na sezonní menu
Lidé jsou podle marketérů za časově omezené nabídky ochotni zaplatit výrazně více. Proto je restaurace i kavárny tak často do nabídky vrací.
Exkluzivně ze zákulisí: Šéf Senátu jako lovec podpisů
Přemysl Sobotka "ulovil" hned tři podpisy prezidentů na jídelní lístek
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama