reklama
hospoda
Průzkum: Většina hospod otevře okamžitě, kdy jim to vláda umožní
Hospodští už se na restart podnikání připravují. Velká část využila uzavření k úpravám interiérů a přípravě novinek.
U okének máme malé marže, lamentují restaurace. Přeživší jsou na pouhé třetině tržeb
Podle dat společnosti Dotykačka si v druhé vlně uzavření provozů zřídilo výdejní okénka 39 procent gastropodniků, populární jsou zejména u kaváren.
Infografika
Za podpory:
Budějovický Budvar
V Praze nenápadně vyrostla nová pivní čtvrť. Projděte si "pěnivou" mapu Holešovic
Mění se čtvrti i lidé. Interaktivní mapa "pivní čtvrti" Holešovice ukazuje, jak jde tradiční české pivařství i veřejný prostor posunout zas o kus dál.
Přehled
Kdy odložíme roušku a kdy si dáme pivo i po jedenácté? Uvolňování opatření přehledně
Ministerstvo zdravotnictví ve čtvrtek ohlásilo jednu z dosud nejzásadnějších vln rozvolňování opatření proti koronaviru. Podívejte se, co se změní.
Nápad prodávat v hospodách vodu ze sudů vzbudil emoce. Pomáháme klimatu, tvrdí Kofola
S ekologií to nemá absolutně nic společného, namítají kritici, podle kterých jde o klasickou ukázku "greenwashingu", oblíbeného u velkých korporací.
Pivovarníci chtějí do hospod vrátit život. Lákají na pivo zdarma i zelený speciál
Pivovarům se během nouzového stavu snažila finančně pomoci řada iniciativ. V pondělí mohou podniky své vnitřní prostory znovu otevřít.
Češi zachraňují hospody před krachem. Během týdne nakoupili vouchery za sedm milionů
Například tžby pivovarů klesly v důsledky epidemie o 40 procent, u minipivovarů přesahuje podle svazu snížení 80 procent.
Největší pivovary v Česku zachraňují zavřené hospody. Lidem nabízí koupi poukazů
Lidé si mohou na stránkách Zachranhospodu.cz kupovat poukazy, které uplatní, až se restaurace znovu otevřou.
Foto: Hospodští se snaží držet své provozy při životě. Otevírají hladová okna i dveře
Prohlédnout si
32 fotografií
V Česku začal ve 14:00 platit nouzový stav kvůli obavám ze šíření koronaviru
Důvodem je ohrožení zdraví obyvatel.
Infografika
Mapa minipivovarů je opět bohatší, chutě pivního národa už přitom nejsou nudné
Aktuálně.cz přináší přehlednou mapu všech pivních cílů v Česku spolu s návodem, jak se v jejich bohaté nabídce vyznat.
Svalovci jdou opět na radnici. Tentokrát se oblékneme tak, aby se nás nebáli, říkají
Skupina podporuje rozpad koalice v Praze 1. Vadí jim plánované omezení otevírací doby restauračních předzahrádek.
Praha 1 chce zrušit výjimky pro otevírací dobu zahrádek. Majitelé hospod se brání
Zahrádky některých podniků na Praze 1 mají otevřeno i v době nočního klidu.
Počet restaurací v Česku roste. Navzdory EET, nedostatku číšníků i zákazu kouření
V roce 2016 bylo založeno v Česku 2471 restaurací. Je to dosud nejvíce. V roce 2017 jich vzniklo 2050 a loni 1613.
Romský sbor Kelarové neobsloužili v Potrefené huse. Chyba vedoucího, říká Staropramen
Management říká, že v restauraci jsou všichni hosté vždy vítáni a nezáleží na národnosti, věkové kategorii, barvě pleti ani náboženství.
Dáte si silné, či radši plné? Označení českých piv se radikálně mění, dvanáctky končí
Nové značení platí od prosince, pivovary však mohou staré etikety používat do prosince 2019. Českomoravský svaz minipivovarů změnu vítá.
1:23
Češi vypili nejméně piva v historii, ležák poprvé porazil výčepní. Projděte si nová čísla
Po pěti letech růstu klesla i produkce pivovarů. Stále více se prodává pivo balené (v obchodech) na úkor točeného v restauracích a hospodách.
Foto: Gambrinus rozjíždí síť hospod Srdcovka. Podívejte se, na co lákají další pivovary
Prohlédnout si
16 fotografií
Počet restaurací v Česku klesl za poslední rok o desetinu. Kritická situace je na venkově
Po spuštění EET se narovnalo pokřivené tržní prostředí, věří Asociace hotelů a restaurací ČR. Nesouhlasí však s výjimkami a dále s plošným zákazem…
Chceme hospodu se zákazem mobilů, volá skoro polovina lidí. Třetina má mobil u stolu za přešlap
S mobily v restauracích má velká část společnosti problém. Vyplývá to z průzkumu Českého svazu pivovarů a sladoven.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama