HN: Müller spouští jogurtovou revoluci

alt
1. 4. 2008 11:40
Do dvou let chce zdvojnásobit prodeje
Foto: Molkerei Alois Müller

Praha - Na českém potravinářském trhu se chystá nová expanze: německá mlékárenská firma Müller. S odvoláním na šéfa české pobočky firmy zprávu přinesly dnešní Hospodářské noviny.

Jogurty a další mléčné výrobky dosud firma v Česku prodávala přes distributory, nyní má v plánu expandovat vlastními silami.

Do dvou let chce zdvojnásobit prodeje a získat tak na trhu čtyřprocentní podíl.

"V zemích, kde máme zastoupení, jsme zvyklí být lídrem trhu. V Německu a Británii jsme jednička," dodal pro HN ředitel firmy Václav Najman.

"Pokud se rozhodnou, že v jogurtech budou v Česku jedničkou, tak to nejspíš dokážou. Nemusí se nám to líbit, ale je to silná skupina," připustil podle listu Milan Teplý, šéf největších tuzemských mlékáren Madeta.

Podpořit prodej by měla i nová televizní reklamní kampaň, která začne tento týden.

Češi ročně za jogurty utratí kolem 4,5 miliardy korun. Jedničkou na trhu je momentálně společnost Danone, následují Olma, Mlékárna Valašské Meziříčí a Kunín.

Müller už v Česku vyrábí trvanlivé mléko, v roce 2005 koupil od firmy Alimpex většinová podíl v mlékárně Pragolaktos.

Čtěte více:

Útok na peněženky končí. Mléčné výrobky zlevňují

  • Firmy a zemědělci se přou: Kdo vyrábí z odpadního masa?
  •  

    Právě se děje

    Další zprávy