Odhlásit se můžete kdykoliv.
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více
informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.
Obchod nanečisto: Maketa prodejny pomohla odhalit, co lidi přiměje utratit víc peněz
Náčrtky nové prodejny, zkoušky různých materiálů i barev a nakonec prototyp obchodu ve velikosti 1 : 1 schovaný ve skladu v Kozomíně. To byly kroky, kterými diskontní řetězec Penny Market zjišťoval, jak změnit své prodejny tak, aby se v nich zákazníkům líbilo a utráceli v nich více peněz. Několikaměsíční příprava se vyplatila. Loni společnost zaznamenala rekordní tržby a zisk. Podívejte se, jak vznikala nová image prodejen.
Britský on-line prodejce oblečení Boohoo koupil Debenhams
Britský on-line prodejce oblečení Boohoo koupil za 55 milionů liber zkrachovalý maloobchodní řetězec Debenhams. Zaměstnance ale nechce, ohroženo je tak 12 000 pracovních míst.