Co bylo a je in
Z pohledu výrobků zaujímají pevné místo v oblibě českých zákazníků sklenice a tašky, velmi oblíbené jsou však také svíčky, hrníčky, plyšové hračky, či baterie.
Právě baterie si ve spotřebitelském koši firmy vydobývají v poslední době velmi silné pozice. Zatímco v roce 2005 v žebříčku nejoblíbenějších produktů nejsou a v roce 2008 ještě také ne, tak v roce 2018 se umisťují v TOP 10 hned ve dvou kategoriích.
Podobně jsou na tom i vonné svíčky. Zatímco v roce 2005 se do žebříčku dostaly jen malé bílé neparfémované čajové svíčky, v roce 2018 je nahradily navoněné výrobky ve skle, a to hned ve třech variantách.
Zřetelným trendem v porovnání obou žebříčků je také to, že Češi bohatnou a kupují si toho více. Lze to vysledovat z prodejnosti tašek. Zatímco v roce 2005 patřila k nejoblíbenějším výrobkům velká taška IKEA o objemu 71 litrů, v roce 2018 si k ní lidé přikupují často ještě její menší šestatřiceti litrovou sestru.
V následujících 10 snímcích uvidíte, co si lidé kupovali nejčastěji před třinácti lety a co dnes.