Pavla Adamcová
Aktualizováno 29. 1. 2022 7:17
Přechod do digitálního světa je teď sice cílem většiny obchodníků, lidé ale při nákupu touží stále více po lidské empatii. Ukazuje to studie společnosti KPMG, která hodnotí značky devíti odvětví české ekonomiky dle spokojenosti zákazníků. Ta se přitom loni poprvé za čtyři roky nezlepšila. Důvodem může být podle expertů i to, že firmy musely v pandemii zaměřit svou pozornost na jinou část byznysu.
4. La Formaggeria Gran Moravia
La Formaggeria Gran Moravia prodává pod italským názvem široký sortiment sýrů a dalších mléčných výrobků z vlastní produkce litovelské sýrárny Brazzale Moravia a mateřské firmy Brazzale. Formaggeria má prodejny již v deseti městech Česka.
- "Obsluha mi vždy nabídne výhodnou koupi s aktuální slevou nebo doporučí nějakou novinku, a třebaže produkty nejsou nejlevnější, vždy si vyberu ke své spokojenosti," sdílí KPMG zkušenost jednoho ze zákazníků.
Společnost se v posledních letech snaží proniknout také na asijské trhy a postupně upevňuje pozici v Česku, kde provozuje síť 24 vlastních prodejen La Formaggeria Gran Moravia. Předloni v nich utržila přes 233 milionů korun, o rok dříve 239 milionů korun.