Deset značek, které mají čeští zákazníci nejraději. Začali oceňovat lidskou empatii

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 29. 1. 2022 7:17
Přechod do digitálního světa je teď sice cílem většiny obchodníků, lidé ale při nákupu touží stále více po lidské empatii. Ukazuje to studie společnosti KPMG, která hodnotí značky devíti odvětví české ekonomiky dle spokojenosti zákazníků. Ta se přitom loni poprvé za čtyři roky nezlepšila. Důvodem může být podle expertů i to, že firmy musely v pandemii zaměřit svou pozornost na jinou část byznysu.
Foto: Yves Rocher/Facebook

3. Yves Rocher

Třetí skončila kosmetická značka Yves Rocher, která má podle KPMG vysoké hodnocení v pilířích čas a úsilí a důvěryhodnost. Zákazníci u ní chválí hlavně dobře fungující e-shop a věrnostní program s řadou akcí a slev.

Původem francouzská společnost založená roku 1959 působí na českém trhu už 29 let. "Zákazníkům poskytuje kvalitní a zároveň cenově dostupné přírodní kosmetické produkty, s jejichž výběrem pomáhá ochotný personál. Díky těmto hodnotám se zákazníci ke značce rádi vracejí," uvádí ve své analýze KPMG.

Značka podle průzkumu myslí i na ekologii. Její výrobky mají rostlinný původ a nejsou testovány na zvířatech. Yves Rocher nabízí věrnostní program a vlastní e-shop.

  • Hodnocení obchodů se od loňska v rámci průzkumu KPMG takřka nezměnilo. Odvětví si udrželo druhou příčku mezi sektory. V pilíři řešení problémů a metrice poměr cena/výkon sektor vede nad všemi ostatními. 
 

Právě se děje

Další zprávy