Iva Špačková
3. 4. 2019 13:31
Úhledná prodejna, spokojená zvířata, pestrá nabídka krmiv, pelíšky pro mazlíčky, e-shop či ochotný personál. To jsou jedny ze základních parametrů, z nichž odborná porota vybírala vítěze do prvního ročníku soutěže Pet Shop roku určeného pro malé nezávislé prodejny zaměřené na chovatelské potřeby. Oceněné obchody vybrané z téměř čtyř desítek prodejen rozmístěných po celém Česku nabízí své služby v metropolích i malých městech. Podívejte se na ně.
Vzhled, nabídka i utajený nákup
- Úhledná a dobře označená prodejna, spokojená zvířata, vlídný personál, pestrá nabídka krmiv i steliv, pelíšky pro mazlíčky, věrnostní programy, ale i možnost objednat si zboží on-line a navštěvovat odborné poradny. To jsou jedny z parametrů prvního ročníku soutěže Pet Shop roku určeného pro malé nezávislé prodejny zaměřené na chovatelské potřeby, které posuzovala tříčlenná odborná porota.
- Porotci každý z přihlášených obchodů navštívili a vedle vizuálního hodnocení provedli utajený nákup, takzvané mystery shopping. Při něm posuzovali například to, jak moc jsou chovaná zvířata na první pohled spokojená, zda jsou dobře a srozumitelně označeny všechny produkty, zda v regálech nechybí zboží a zda prodavači dobře znají nabízený sortiment a dokážou zákazníkům poradit při chovu zvířat.
- Soutěž pořádá společnost Blue Events a oborový časopis PETmedia a je určena pro obchody v Česku i na Slovensku. Cílem klání je podle organizátorů kultivovat nabídku a prodej chovatelských potřeb na maloobchodním trhu a podpořit malé prodejny, aby byly schopné obstát v konkurenci. Dalším přínosem je poukázat na důležitost zákaznického servisu a na jeho přínos koncovým spotřebitelům.
- Do prvního ročníku se přihlásilo 36 prodejen z Česka rozmístěných napříč republikou. Porotci z nich vybrala 12 nejlepších (první až třetí oceněný obchod mohou rok používat logo soutěže Pet Shop 2019 na obrázku), které vyhlásila v rámci odborné konference Friends of Pets 2019.
Na následujících kartách najdete oceněné obchody.