Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
9. Sephora
Sephora, celosvětový prodejce kosmetiky a parfémů, nabízí ve svých obchodech přes 300 značek včetně několika privátních. Společnost spadá pod LVMH, největšího výrobce luxusního zboží na světě. Ten kromě Sephory vlastní například i značky Fendi, Givenchy či Louis Vuitton, šampaňské Dom Pérignon či šperky a hodiny Bvlgari a Hublot.